fredag, januar 17, 2014

JACKSONVILLE BEACH





 Sidste weekend, brugte vi soendag, paa at tage i forlystelse land, hvor vi bla. stod paa skoejer, lidt sjovt i 30 graders varme. Bagefter tog vi et smut forbi standen, for at tage billeder. Idag har vi igen vaeret i "forlystelse" land, sammen med Grace veninde og en veninde jeg plejer at spille fodbold med. Fodbold er desvaerre over nu, og jeg endte ud med at blive en starter. Tirsdag skal jeg tryout for flag football (amerikansk fodbold for piger), men det siges det er haart at komme paa holdet, men man har vel lov at haabe. Denne weekend skal jeg bruge med alle udvekslingstudenter fra Florida, hvor vi moedes i Orlando, hvor vi bla. skal i Seeworld. Jeg ved heller ikke om jeg har faaet fortalt at jeg skal til HAWAII, foerst i February, saa det glaeder jeg mig ekstremt til. Haaber alt er vel i Danmark, og tak for alle jule hilsener, gaver osv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar