lørdag, november 02, 2013

SNART 3 MÅNEDER I USA

Alle de spanske flag. 


Jacksonville Landing. 

Spanske kvinder, der dansker national dans. 
FLAMINGO. 

UDSIGTEN OVER JACKSOVILLE DOWNTOWN. 

Udsigten igen. 

Alle er helt vilde med Jaguars, selvom de taber heletiden. 

HALLOWEEN!
Mir første reportcard (karakterblad), 6 A's and 1 B. 
Hej alle, det er ved at være længe siden. Der er sket en masse, siden jeg sidst skrev, her på bloggen. Jeg kom på varsity fodbold holdet, hvilket jeg er rigtigt glad for, og mange tak, for støtten angående penge, til holdet, så vi kan få alt hvad vi behøver. I alt samlede jeg 1100 dollars, ved hjælp fra Mikes firma, By Roennest, familie/venner i Dk og USA, så tusinde tak. På torsdag, rejser vi til Boston, hvilket jeg glæder mig ekstemt til at opleve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar